Linaaa90 22 aylık hâlâ salliyorum. Ama şöyleki bırakmayı birkaç kez denedim çok çok ağladı saatlerce. Desteksiz uyutmak zor sallanmaya alışmış bebeği. En azından ben öyle tecrübe ettim. Yanıma uzattim, ayakta piş piş yaptim yok illaki yastığını gösterdi uyutmam için. Hafif ritmik sallamalarla salladım hep, hiç hızlı değil. Bilmiyorum ne kadar daha sürecek ama hiçbir şey ağlaması kadar içimi sizlatmadi. Nasıl mutlu oluyorsa öyle uyusun. Elbet bir gün kendi yataklarinda kendi kendilerine uyuyacaklar. Ve biz bu günleri özleyeceğiz. 22 aylık ayrıca hiç ayagima zor gelmiyor taşımak onu. Bir de uzun uzun saatlerce sallamayız. Uykusu geldiği anda yatiririz ve zaten kısa sürede uyumuş olur.