Linaaa90 ben 2,5 aylıkken bir gün bıraktım. Bununla ilgili post açmıştım.
Pilates topunda bile zıplayarak sallıyorduk eşimle deliriyorduk. Bir gün dedik sallamıcaz kucağıma aldım emziğini verdim sırtını sıvazladım poposuna hafif pat pat yaptım müziğini açtım sallamadığım için 30 dakikaya yakın ağladı ama sallamadım. 2.gün 10 dakika ağladı 3.gün direkt uyudu. (Normalde sallarken de ağladığı için kendimi kötü hissetmedim)
Şuan 3.5 aylığız geceleri emzirip yanına yatıyorum elini tutuyorum kendi uyuyor kademe kademe bıraktırdım. Gündüzleri ama hala kucağımda tutuyorum uyuması için mayışında yatağa koyup pat pat yapıyorum. Ayrıca sallamadığım için gece uyanınca genelde poposuna pıt pıt yapınca uyuyor. Eskiden her uyanmasında sallayarak geri uyumak istiyorsu ayyy ne günler
Yani tek çare bir anda kesmek :)