Linaaa90 sallayarak uyutmak uzun vadede size de bebeğinize de zarar verir. Hem sağlık açısından hemde psikolojik olarak zorlar. Bunun ileri yaşları da var. Bende ikizlerimi 7. Aya kadar salladım ama sallamak sadece onları kısa vadede uyutuyordu. Uyuyorlar yatağa bırakınca 10 dk sonra uyanıyorlardı. Artık yoruldum ve sallamayı bıraktım. Yatağına pışpışla ağlayınca kaldır sakinleştir yatır pışpışla yani klasik sizinde bildiğiniz yöntemleri denedim belki 20 30 kez tekrarladım ama hiç bir zaman öyle bıraktım ağlattım gibi şeyler olmadı. İnanın 2 3 günde alışıyorlar. Yani bende bebeklerimde daha çok rahatladılar uykuları düzene girdi daha uzun uyudular. Yani bence bırakabiliyorsanız bırakın sallamayı. Hangi yöntemi denersiniz bilemiyorum ama sallamak gerçekten zorlayıcı