Avesila bence 2 yasinda biraktırın şöyleki daha 4 ay ataği var zor geçicek olan daha birde dişler var zor cıkıcak olan o diş dönemleri zor sakinleşip uykuya dalıyolar sallamadan nasil uyutucaksiniz ya kucaginizda evi gezerek uyutucaksiniz oda büyüdükçe taşimak sırtınıza yazık yada yanina yatipda uyutamazsinizki diş sancılari cok huyunu suyunu degiştiriyo yani simdiden biraktiricam die kendinizi boşuna yorup tekrar sallamak zorunda kalirsiniz