emineuzun28 çok geçmiş olsun canım seni çok iyi anlıyorum kızım 18 günlükken bizim başımıza geldi yerle bir oldum yıkıldım ama geçiyor. Benim ilk çocuğum cok acemiyim yoğun bakımda bebeği olan anneler gayet relaxtı. Ben biraz yoğun yaşıyorum duygularımı birde basit bir ateş zannedip acile gitmiştik aklımca ateş düşürücü verir yollarlar diye düşünüyordum ama kucağımdan alıp götürmüşlerdi başka bir hastaneye sevk etmişlerdi ambulansın arkasından gitmek ömrümden ömür götürmüştü 13 gün kaldı ciğer enfeksiyonundan ama geçti gitti şuan 5 aylık oldu acı bir hatıra sadece… bebekler sandığımızdan çok daha dirençli ve güçlü bebeğine güven emzirmeye gidince elini sıkı sıkı tut ve onu asla bırakmadığını onun sağlığı için burda kaldığını fısılda kokunu arayacak umarım en kısa zamanda iyileşir