Off çok üzüldüm yorumlara benim de geçen pazartesi aldım yavrumu yoğun bakımdan 15 gün yattı ne kadar zordu anlatamam yüreğim parçalandı her gün. Süt sağıp götürmek, küçücük bilgi için hemşirelere yalvarak görüş günü emzirme saati beklemek vallahi rabbim düşmanıma yaşatmasın yavrunuza Şafi ismi hürmetine şifa diliyorum rabbimden bir an önce sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız inşallah zor ama güçlü kalmaya çalışın oradan sağ salim alacaksınız inanın 🙏🏼🙏🏼