Geçmiş olsun allahim bir an önce kavuşmayı nasip etsin kızım da bir hafta yattı sizin ki gibi bir sürü antibiyotik verdiler onu öğle görmek canımı çok yakti ama geçiyor sıkın dişinizi ve üstünüzu verebiliyormusunuz çünkü onun enbuyuk ihtiyacı o bu yüzden moralizi bozmayın bebekler güçlüdür siz dışarıda o içeride savaşıyor çünkü bunlarda gelip geçiyor umarım kötü bir anı olarak kalır aklınızda ben hastaneden çıktikta nbir ay atlatamadım aklıma geldikçe ağladım şimdi ise ağladığım için pişmanım Allaha bol bol dua edin entibe işi bittiyse yakında çıkarırlar antibiyotik lerin bitmesini bekliyorlar dir bize öğle demişlerdi bir hafta sonra evimize gittik doktor bir ay boyunca kimseyi eve almayın demişti cidi bir durum hasta kimse dokunmasın demişti bende öğle yaptım çoğu kişiyle kuşum şimdi umurumda bile değil