Bebeğim doğduğunda enfeksiyon değeri 40 idi ben ağır grip olmustum benden gecmisti yoğun bakıma aldılar 10 gün yattı ama o 10 gün gelin bana sorun öldüm öldüm dirildim çektiğin en ağır acıydı birde araya araya bulmuştum seneler sonra olmuştu çünkü dikişlerim attı tekrar dikicez hastaneye yatacaksin dediler kabul etmedim çünkü oğluma süt goturmem lazımdı günde 2 kez süt goturdum sadece haftada 2 kez 1 er dakika görme şansımız varmış bize sonra soylediler bunu bilmeden ilk gün 2 kere yanına girdim ve k haftanin görüşünü doldurmuşum ama ağzında burnunda sonda vardi gobeginden damar yolu ve idrar sondasi takiliydi o halı beni parçalara bölmüştu ama 10 günün sonunda sapa sağlam çok sağlıklı bir şekilde çıktı şimdi 4 aylık olmuş bile diyecegim o ki çok güçlüler sandigimizdan çok çok güçlüler. Üzülme demiycem desemde bı şey degismez ama dik dur sağlam dur sütünü sağ ve bebisine şifa olmasi için gotur emzirme iznin varsa emzir benim oda yoktu bol bol sagarsan sutun de çoğalır dik dur çok iyi anlıyorum sizi