brsnhsm annem bu arada 🫠 sizede cok gecmis olsun
Bikac yerde okudum birde konusulurken bunhastalıkdan kötü seyler duyunxa pskjm alt ust oldu
Anneminde 2,3senede bir geliyor bu son gelem baya kötü oldu merdivende yakalaması kötü oldu
Aslında son zaman ilacı birtane kalınca 2gun yarım doz icmis acaba diyoruz omu tetikledi cok zor bir hastalık gercekden allah nerde varsa sifa versn annemede hepinize
Ömrm korku ile geciyor bide uzagm kendisinden her zaman yanındafa değilm
Allaha emanet işte 😕😕