papatya0909 yaklaşık 13-14 yıllık tanılı raporlu epilepsi hastasıyım. Allah’a şükür neredeyse bir yıldır nöbetim yok. Son nöbetim de stres kaynaklıydı öncesinde 6 yıl nöbet siz geçti mesela.Epilepsinin en önemli ilacı stressiz bir yaşam, düzenli uyku, düzenli beslenme ve verilen ilaçları asla aksatmamak. Hiç bir şekilde dışarıdn konuşanlara kulak asmayın, moral bozmayın. Bu hastalığın 200 den fazla çeşidi var, kim bilir hangisiydi ölen kişideki, ne kadar ağırfı ya da tek sebep epilepsi mi? Nöbet geçirerek mi ölmüş yoksa direkt uykuda mı ölmüş bilemezler ki. Canınızı sıkmayın annenizin strese girmesine izin vermeyin. Çok geçmiş olsun…