Merhaba öncelikle bu hastalıkla sınanan herkese sifa diliyorum annem epilepsi hastası ilac alıyor gecenlerde merdivende nöbet gelms ve dusmus bayılınca tabi heryeri hasar almıs
10 gun gecti suan uzerinden yan komsuma oturmaya gitmisdm teyzemde bu hastalık yuzunden vefat etti uykuda geldi dedi
Ve ben panikden duramıyorm annemdende uzagm Farklı sehirde
😪😪😪 Gercekten bu hastalık böyle bir hastalık mı allah korusun olumcul mu? İlaclarnı duzenli alsada gecireenler oluyor biliyorum ama
Bunun kalıcı bi cozumu vs yok mu acaba
Ondan uzakta korku ile yasamak beni kahrediyor ne gibi önlemler alıyorsunuz
Senelerce bununla yasayanlardan tecrubelilerden bilgi almak istiyorum allah hepsine sifa versin🙏