brsnhsm anladım çok geçmiş olsun benim de bebeğim var düzensiz uyuyup uyanıyorum sadece sabah yarım uykularım da tam dalacakken deprem oluyor sanıyorum vücüdüm titriyor gözümü açıyorum ellerime ayaklarıma bakıyorum titremiyor ama ben öyle hissediyorum sonra tekrar uyuyorum bu ne demek 5 6 defa başıma geldi anlamadım titrediğimi hissedince hemen kalkıp bakıyorum bilincim açık sadece sabahları oluyor başka şekilde nöbet tarzı bir şey yaşamadım Allah yaşatmasın