1905burkiyy
Sizi cok iyi anlıyorum bebeğim kolik 3 ay 12 günlük inanın ben bu dediklerinizden kat kat daha fazlasını düşünüyorum ve sonrasında kendimi sucluyorum ben beceremiyorum ben yapamıyorum diye ama inanın öyle değil yeni yeni fark ediyorum evet anneyiz ama insanızda biraz dinlenmek biraz kendimize zaman ayırmak istiyoruz sadece eşimin tavsiyesiyle kızımı babaannesine bıraktık bir sinemaya gittik geldik o kadar iyi geldiki anlatamam kendinize bi kaç saat zaman ayırmaya calısın eşinizle zaman gecirin yada uyuyun dinlenin canınız ne istiyorsa onu yapın sürekli cocukla aynı döngüde kalmak sürekli yorulmak uykusuz kalmak dinlenememek psikoloji bozuyo resmen bunları deneyince iyi geldiğini görünce aralıklarla yapmak istiyceksiniz ve bi bakıcaksınız ki bu düşünceler gitmiş inanın siz iyi olmazsanız cocupunuzda iyi olamaz önce sizin iyi olmanız lazım