1905burkiyy insan bazen bunalıyor ister istemez. Yakınlarınızda bırakabileceğiniz birileri varsa bırakıp birkaç saat dışarı çıkın veya bomboş evde uzanın dinlenin ne size iyi geliyorsa onu yapın. Sürekli çocuk çocuk çocuk insan yoruluyor, kendine vakit ayıramadığı için psikolojisi bozuluyor tek değilsiniz kesinlikle. Ben öyle darlandığım zamanlarda anneme bırakıp eşimle baş başa yemeğe, gezmeye gidiyorum veya tek başıma çıkıp geziyorum yorgunsam sessizce yatıp uyuyorum iyi geliyor