1905burkiyy bende o yüzden gitmek istememiştim ama baktım olacak gibi değil. Daha çok ilerlemesinde korktum. Doktor hissettiklerimi aslında normal sadece uzun zamana yayılmasının normal olmadığını söylemişti 6 ay- 1 yıl belki ilaç kullanırsım sonra keseriz dedi istersen bi git ilaç kullanmadan bile bi fikir verir bi bakış açısı getirir sana belki nacizane fikrim