barisinannesi35 4 ay sarılık çekti oğlum uzamış sarılık vardı sizi çok iyi anlıyorum uyandırın ne olursa olsun, ıslak bezle silin topuklarını biraz çimdikleyin ağlarken ağzını açar açmaz verin memeyi 😃emerken de uyursa yine çenesini hafif sıkın burnunu gıdıklayın her yol mübah 🫠 İki saati geçirmeyin ama biz uyandırmaya yarım saat öncesinden başlıyorduk ancak uyanıyordu çok zor bir süreç Allah kolaylık ve sabır versin 🙏🏻🙏🏻