barisinannesi35 bebeğim beneğim sütüm az geliyordu sezaryan dan dolayı mama verdirmedi kaynanam bebeğim 2 gün baygın yattı mama ya başladım sarılığı düşmeye başlamıştı 1 puan kalmıştı olsaydı fototerapiye yatıracaktı uyanmıyordur ah neler yapıyordum hem emzirip hem mama veriyordum zorla uyandırmaya çalışıyordum o kaynamama ne söylendim ah ne söylendim her boku çok iyi biliyorlar ya güya bir daha bana hiç karışmadı ağzının payını aldı çünkü bana yaşattığı stresden sütüm 2.ay sonunda kesildi vebali ona evladımın ayaklarını gıdıkla ılık suyuyla yüzünü ıslat azıcık uyanmasa da meme ve mamayı verebilmen lazım ben öyle yaptım uyanmıyordu ağzını açıyordu veriyordum biz öyle atlatık Allah şifa versin inşallh atlatırsınız duam sizinle güzel anne 🌸