barisinannesi35 takmamalısınız çünkü bebişiniz dr sizin stresinizi hisseder. Siz sadece beslenmesine çok dikkat edin. Onun dışında değerleri yüksek olduğu için biraz uykulu geçiyor o aylar. Benim bebeğim o aylarda alıştığı sonraki aylarda da hep riya öğünü olarak beslendi. Gündüz de ilk ay 2 saatte bir, 2. Ay 3 saatte bir, 3. Ay 3-4 saatte bir beslemeye dikkat ettim. Sonra çok şükür ayık kalmayı akıl etti de geçti 😂 korkularınızı, kaygılarınızı çok iyi anlıyorum. Zırıl zırıl ağlıyordum ben o dönem. Şimdi geriye dönüp bakınca diyorum ki ne salakmışım? Bebeğimin en güzel zamanlarında onu koynumda uyutup mis kokusunu doya doya koklamak varken korkuya hapsetmişim kendimi. Yani demem o ki geçeceğini ve bu zamanların kıymetini bilin. Eğer uyanmıyorsa ve rüya öğünü olarak beslenebiliyorsa uykusuna takılmayın. Dediğim gibi benim bebeğimin gözü açık fotoğrafı 3 tane falan 😂