Merhabalar arkadaşlar 🌸
Biz 20 günlüğüz :) uzamış sarılığımız var. İlk 12ydi sonra 15 oldu sonra 13 e düştü. Bugün sabahtan akşam üzerine kadar bebeğim uyumadı. Hep zamanında emzirdim mamasını verdik.neredeyse 6 dan beri uyuyor tabii bu saat içerisinde emzirdim mama verdik. Uyan mamak’ta direniyor. Bu şekilde olan var mı? Çok tedirgin oldum şekerini düştü acaba dedim😞 şimdi uyandı ama kötü oldum. Var mı bu durumla karşılaşsn neler yaptınız?