1kizannesi63
Amin, ayaklarına taş değmesin inşallah.
Çünkü o onun mesleği. Asker olan o.
Ben eşiyim ve bunun için bir adlandırılmaya ihtiyaç duymuyorum. Bir vasıfta değil benim için. İlla adlandırılacaksam Didem desinler, Sıla desinler, Sıla öğretmen desinler..Seçenek çok beni kendi kendime var olabilmek daha mutlu ediyor. 🥰