1kizannesi63 gayet mutluyuz. Evliliğimiz beklediğimiz gibi gidiyor. Her şey planlı düzenli, karışan falan yok. İkimiz de istediğimiz şekilde kariyerimizi yapıyoruz, ev işlerini paylaşıyoruz, sorumluluklarımız ilk baştan belliydi, yerine getiriyoruz. Bit sorun yok, ufak tefek oluyor, ama büyük sorun yok. Boşanmayı düşündük bir ara, ama yine konuştuk, meselenin ne olduğunu çözdük. Sonra da bir sorun yaşamadık.