1kizannesi63 Hanımlar bıktık olumsuz konulardan Birazda güzel şeylerden bahsedelim Görücü usulü mü? Severek mi? Evlendiniz
Avesila 1kizannesi63 Severek evlendik. Tanışmamıza da vesile olan kimse olmadı. Baya kendimiz tanıştık. ❤️
1kizannesi63 Avesila sevginiz hala ilk günkü gibi mi ? Hani diyorlar ya evlenince bitiyor öyle mi ? Sence
1kizannesi63 Marianne sizce o görücü usulü olarak ta geçmez mi ? Bı görücü gelince mantigimizla hareket etmiyor muyuz ?