minisannesii ne olursa olsun küçücük günahsız yavruya bağırmayın nolur😔 Diğer odaya gidin iyice bağırın çağırın ama ona bağırmayın.Aniden bir şey yere düştüğünde ya da yüksek bir ses duyduğunda, bu sadece bağırmak değil, elinizi küçücük kalbine koyun nasıl hızla attığını hissedersiniz 😔
Bu durumdan bir an önce kurtulmanızı temenni ederim siz dualarımda olacaksınız. Benim bebeğimde 4 aylık, zor zamanlar yaşandı geçti. Şimdi gülümsüyor, agu diyor iletişime geçmeye çok istekli. Anne desteğinden vazgeçmeyin tek kalmak için kendinizi zorlayıp şartlandırmayın. Ne zaman hazır hissederseniz o zaman olsun.
Tek kalınca da yine aynı şekilde devam ediliyor zaten.
Size bir kez gülümseyince o minicik benliğini öyle bir hissetiriyor ki, iyi ki diyeceksiniz. 🌸 Güzel günler yakında