H_e bu depresyonu yaşayan herkese sarılmak istiyorum 🥹 her ne kadar etrafımızda bizi anlayan biriler olsa bile yeterince anlaşılmadığımızı düşünmüşüzdür hepimiz , sanki koca bir boşluk hissi hiç dolmayacak, her gün ağlama krizleri , yeni hayat yeni düzen , yanındaki eşini bile özlemek , eskisi gibi birlikte vakit geçirebilecek miyiz düşünceleri vsvs.. hepsi geçiyor bu sadece bi süreç üzülme lütfen bebeğine sarıl bol bol . Ben bebeğime alışamamıştım ilk 1 ay sokaktaki yavru kediyi bile içime sokasım öpüp koklayayım gelirken kendi bebeğime yabancıydım ama kızmıyorum kendime sen de düşüncelerinden ötürü kızmamalısın gül ağla içinden ne geliyorsa 💕 Zaten sonra bebeler gümbür gümbür geliyor 😂 ağladığıma gülüyorum şimdi 3 bucuk aylık. Bunlwr daha iyi günlerin diyen herkesi de kara listeme ekledim bu arada çok bilen boş boğaz insanlar hep olacak maalesef