kibkibra ah evet bende öyle akşam üstü başlıyor o hüzün tam geçti diyemem benimde devam ediyor. Beneğimle çok daha iyiyiz onu öyle çok seviyorum ki sık sık ten tene temas ediyoruz onunla bu bana da ona da çok iyi geliyor artık bana gülmeye başladı bu beni deli ediyor artık hayatı ona göre yaşıyorum birde günlük mutlaka oğlumu alıp dışarı çıkıyorum ona da bana da öyle iyi geliyor ki eskiden hiç dışarı çıkmaz kimseyle görüşmezdim şuan her boş zamanımı bir arkadaşımla veya bir akrabamızla dolduruyorum bu şekilde çok daha kolay alıştım birde tabi bayram için anneme geldim güvenli alanıma insanların bebeğime dokunmasına da alıştım böylelikle :) artık daha sık annemi ziyaret etmeyi düşünüyorum :) uyku konusunda da bazen gece 1 3 kalkıp oturuyor öyle zamanlarda çok annemi arayıp ağladığımı biliyorum çünkü uykumu alamayınca psikopat oluyorum. Bunların yanı sıra eşimi işten çıkarttılar aramız açıldı hiç konuşmadık vs vs vs ama hepsi geçti hepsi daha iyi