Canım çok geçmiş olsun.2022 de bende dış gebelik yaşamıştım testlerds iki çizgi çıkıyordu ama kanamam vardı doktorlar dış gebelik var bebek tüplerden irelilemedi orada kaldı söylediler iyne yapalım düşük olsun dedilər ama kan tahlilinde degerim düştüyü için iyns yapılmadı regl gibi oldu gitti sonra 1 kızım oldu şimdi 1 yaşında yine adetim gecikti 10 gün doktora gitmedim kanamam vs yok acaba yine dış gebelik ola bilirmi?😥Test iki çizgi çıkıyor😐