Nurdemirrr Nergisim09 durumun nasıl toparladın mı biraz zorlandınmı ameliyat sonrası 🥰 bende gaz sancısı çok olmuştu şişkinlik yaşamıştım
Nergisim09 Nurdemirrr gaz beni maf etti canım ya ha bire gazim geliyo şükür iyiyim sadcee gobegimdeki delik acıyo onun dışında sıkıntım yok betam 700 ze düşmüştu dün belki bugün sıfırlanmış tır
Nurdemirrr Nergisim09 karnı şişirp yapıyorlar ameliyatı içerde kalan gaz insanı mahvediyor şişkinlik olduğu içinde göbekteki kesi çok acıyor çok geçmiş olsun Rabbim bdaha yaşatmasın inşallah 🥰
hepoyleolurzaten__ Nurdemirrr yaa çok tedirgin oldum şimdi salı günü kontrolum var bakalım ne çıkıcak İnşAllah öyle olmaz sağlıkla ilerler😥😥🤲🏻