Ben de 2021 yılında evlılığımın 5ci ayında diş gebelik yaşadım ilaç tedavisi malesef donuç vermedi. İlk doz metatraksat iynesi vuruldu 4 gün bekledik ikinci doz iyne vuruldu 3 gün beklemem gerekiyordu fakat ikinci dozun ertesi gün çok şiddetli ağrı ile doktora gitdim midemden asagi her yerim ağrıyordu🤢 acil ameliyata alındım. Olduğum bölgede laporoskopi aletlerı(delikler açilmakla yapılan kapalı ameliyyat) olmadığından açık ameliyyat oldum. Sezeryan kesiği gibi kesip tüpü temizlefiler ve tekrar dikdiler tüpü. Tüpüm fazla hasar görmemişdi. Ameliyyatım açık olduğundan iyileşmem zaman aldı 😕 ilk defa amiyyata giriyordum korkutmuşdum kendimi yürümekde falan zorlanmısdım. Sonra başka ilde tüplerimin açıklığını yoklamak için laparaskopi ameliyyatı oldum. 3 gün sonra işe çıktım kolay olmuşdu. Dış gebelik ameliyyatından 1 yıl sonra aynı tüpden hamile kaldım🥹 kasık agrımdan biliyorum. Sonra baska Doktorlar bile keske tüpünü aldırsaydın demişlerdi. Allahın mucizesi işte şimdi kızım 6 aylık mişil mişil uyuyor🫠 Allah sizin de şifanızı versin🙏🏻