6 gün sonra bebeğim üç aylık olacak. Hala tek başıma bakamıyorum. 3 ay boyunca ara ara hep ağlıyorum en son dün ağladım. Ben naptım, eski hayatımı istiyorum, bebek bakmak istemiyorum diye. Benimki seninkinden de ileri seviyede. Bebeğime hala alışamadım. Sanki başkasının bebeği gibi o büyük sevgiyi hala hissetmiyorum ona karşı, bebeğime bakmak istemiyorum. Herkes geçecek diyor ama ne zaman geçecek bilmiyorum. 3 aydır sürekli dua ediyorum geçmesi için sonu nereye gider bilmiyorum ama yalnız değilsin bunu bil.