irem066 geçiyor geçiyor ben 26. Gün ağlamamıştım sizin belki 20 olur belki 40 belki 60 ama geçiyor bir gün kalktığınızda daha iyi hissediyorsunuz. Zamanla birbinize alışıyorsunuz zaten 1 aydan sonra 2 saatte bir emzirmek için uyandırmamıştım 3 saat 3.5 saat uyuyor kendisi uyanıyordu acıkınca. İlk 40 gün gerçekten zor ki benim hala zor ama alıştığınız için size o kadar zor gelmicek ama bu yaşadığınız kötü hissi ben çok uçlarda yaşadım duşta ağladım,emzirirken ağladım,tv izlerken ağladım,uyurken ağladım. Ama geçti.. hiç geçmicek sandım ama geçti sizin de geçecek merak etmeyin🙏🏼