Benim de bebeğim 2 buçuk aylık oldu. Öğrendiğimde çok psikolojim bozuldu çok erken olduğunu düşündüm hamilelik biraz zor geçti psikolojik olarak. Doğumdan sonra da kendi hayatımı yaşayamadım benim hayatım bitti diye düşündüm hep. Ama zamanla bu duygular azalıyor. Bir bebek için kaç doktor kapısı dolaşan var. Büyüdüğünde başarılarını gördüğümde beraber kahve içip sohbet edebildiğimizde iyi ki diyeceğim biliyorum. İşte böyle düşüne düşüne bu duyguları aşacağız. Beyin size oyun oynarsa siz de ona oyun oynayın yani 🥰 İyi tarafından bakmak zorundayız. Çünkü o minik kalbin bize ihtiyacı var. Yıllar sonra bizim de ona ihtiyacımız olabileceği gibi