monna ya ne streçi valla hep açıktı bizimki bizim doktor inan çok iyi bir kadın 25 yıldır sünnet yapıyor. Kırmızılık normalde de var şuan benimki 3 aylık oldu hala var normali öyle şuan. Ben antibiyotikli kremle sarı krem vardı ikisini karıştırıp 3 gün bolca sürüp sünnet kilodu giydirdim. Hava alsın diye hatta tulumun bacak arasını da kestim 2 tanesinin. 3gün sonrasında banyo yaptırdım. Ama pipisini yıkamadım. 3gün sonrasında antibiyotikli kremi bıraktım sonra sarı kremi 10 gün sürdüm sonra krem bitene kadar pipisinin beze geleceği yere sürdüm ki yapışır nolur nolmaz diye. Çok ağlıyorsa 1 çay kaşığı calpol ver demişti bana.