Asiyergin7 biz devlette yaptırdık benim kucağımdan aldılar giderken ne yazıkki o yüzden çok ağladı oğlum ancak atlattı daha bazen bırakıp gidicem zannetiyor ağlıyor ama ameliyattan çıktıktan sonra 2 saat aralıksız ağladı belli süre aç kalması gerekiyor dediler belki emseydi bu kadar ağlamazdı diye tahmin ediyorum biz kucakta gezdirdik sürekli sakinleşiyor merak etmeyin dediğim gibi ilk gün biraz zorlanıyorsunuz