Askmeyvesininannesi keşke ben de 2009dan beri çalışsaydım bizim dönemde patladı her şey, 5 sene boyunca son numara uçtum son 1 buçuk senemde de hiç mülakat yapmadan etmeden zorla bayrak verdiler er yatı yapmadan paso malaga Valencia hep 3 numara, qyum diye sinyor bile olsam öndeyim dar gövdede. Ayda bi kere 1 numara dökülürsem uçarak gidiyodum ben de herkese sarılasım geliyodu. Yoksa iş çok güzel bi iş 2014, 15, 16 rüya gibi geçti. 17ye girdik ben tükendim artık son numara olmaktan, o zamandan beri dar gövde km3. Hatta bi keresinde dayanamadım gözlerimden yaş geldi brifing odasında. Ben güle oynaya gelmişim uzun zaman sonra km1im diye, amir demesin mi tek q sendin önde birlikte uçalım 😒🤦🏻♀️😱 3kare bi iç yatı bi de. Tek hayalimdi bu meslek ama psikolojik olarak çöktüm yani insan bi yükselmek istiyo varsın amirlik dökmesinler ben 1 uçsam yeterdi ya da eskisi gibi er yapsam. Neyse allahtan hamile kalmışım da bi ara verdim hiç özlemedim 😃😃