Serap46 ben 6+2 kullanıp 4 ay daha istedim ücretsiz.nisanda başlıcam.
Hamilelktede evdeydim çalışmadm . Herşey deişmiş 🤦🏼♀️
Hangi basedin ? Ben yeni adıyla ıst dım ama saw istiyorum. Sawlarıda karsıya çekmeye başlıcaklarmş gerçi.
sen çalıştınmı yer görevi falan ?