dvran22 Kızlar az önce kızımin ağzına mamadan sonra 1 çay kaşığı su koydum o sırada ağladı ve su nefes borusuna kaçtı kızımin sesi kesildi o an kızım annemin kucağındaydi ve annem fazlasıyla telaş yaptı bende televizonda görmüştüm bebeklerin boğazına birşey kaçınca yapılacak ilk yardımı, o yüzden kızımı ondan alıp sakin bi şekilde yüzüstü tuttum ve sırtına hafif sert olacak şekilde birkaç kere vurdum kızım suyu attı ağzından çok şükür ben yine de vurmaya devam ettim sonra kaldırdım öksürdü azıcıkta içtiği mamayi kustu çok şükür iyi şimdi .. Siz de bebeğinize hangi durumlarda hangi müdahaleyi yaptığınızı söyler misiniz en azından benim gibi bilmeyenler bu durumdan faydalanır 🌹🌹🌹
mikelenjelo35 dvran22 ben ilk yardım kursuna gitmiştim.hatta verdikleri kitapçıya bazen bakıyorum.aklimda kalan bebek kalb masajı büyüklere yapılan dan farklı .benim başıma genelde ağzına zeytin atma yada ekmeği biriktip cikaramama geliyor sakince hemen parmağımla alıyorum.ama kaçmaya çalışıyor durmuyor bu yüzden çok zor oluyor.
elmaliturta dvran22 bizde yapiyoruz o yardimi ek gida doneminde cok faydasini gordum normalde herkes paniklerken ben alip sakince mudahale edebiliyorum ama bi kez ise yaramadi yemek borusunda kaldı kıpkirmizi oldu eşim parmakla kusturmustu öyle çıkmıştı onu hiç unutamıyorum omrumden ömür gitmisti
Askmeyvesininannesi dvran22 bebeklerde ilk yardım videoları var. Temel yaşam desteğinden tıkanıklıklara kırıklara yanık yaralara böcek ısırmalarına kadar. Youtubedn bulup izlemeni tavsiye ederim. Görsel olarak aklında daa ii kalır burda anlatılmayan manevraları orda izleyp anlarsn
dvran22 Kumru_ Allahım çok kötü bi durum yaa İnsan ne kadar müdahale yapsada o an ömründen ömür gidiyor😔
dvran22 mikelenjelo35 neyse ki eşiniz müdahale etmiş valla ben mudahele ettiğim halde ömrümün yarısı çürüdü sanki, sizin nasıl çürümesin
dvran22 Askmeyvesininannesi canım üniversitede dersini almıştım aslında amacım biraz da başkaların bu konuda bilgi alması ve kendi bilgilerimi tazelemekti çünkü 3 yıl olacak bu eğitimi almam, dediginiz gibi videolari izleyeceğim bazı ilk yardımları unutmuşm🙄
Askmeyvesininannesi dvran22 keşke herkes biliyosa olsa ve öğrense bende eğitim aldm ve hersene tazeleme eğitimi alıp ilkyardım kartım güncelleniyor. gerçekten çok önemli bilgiler.
Kybele Başıma gelmedi ama gelmeyeceğini de bilemeyiz, en başından beri pütürlü veriyorum korka korka ve her beslenmede bu korkuyu yaşıyorum, iyi olmuş bu post herkes tecrübelerinden bahseder, bilmeyenler de faydalanır ☺️
ikiprensesannesiiiii Ben böyle olduğunda kafasından tutup çekiyorum yukarıya böylece nefes borusuyla yemek borusunun arası açılıyor kendini toparlıyor hemen. 1 snlik çekiyorum yani çok uzun değil
dvran22 ikiprensesannesiiiii aslında doğru birşey yapıyorsun diye düşünüyorum çünkü eğitim aldığım zaman böyle birseyi hatırlıyorum
[silindi] dvran22 Ben eğer bir şeyi yutarken (sıvılarda) ağzında çok biriktirerek zorlandığını hissedersem yüzüne sertçe üflüyorum bu o an derin bi nefes alıp diliyle ağzındakileri çıkarmasını sağlıyor.