dvran22 bebeğim ilk doğduğun da emerken genzine süt kaçtı ben panikledim.Annem hemen alnının ortasını çekti hafif bir şekilde yüzüne üfledi birkaç kez yaptı bunu hemen kendine geldi.kızım genelde sütü genzine çok kaçırıyor çok hızlı emiyor.bende hem bu hareketi yapıyorum.geciyor hemen.alistim artık korkmuyorum.tabi başka durumlarda nasıl mudahele edilir bilmiyorum.