Yineben Evet kesinlikle ama berberi dikkatli seçin derim
Biz çocuk berberine gitmiyoruz ama gittiğimiz yerde bir abisi var inanılmaz şebeklikler yapa yapa kesiyor saçını. Oğlum çok eğleniyor
Eşimin kuzeni aynı berbere getirdi biz memnunuz diye başkası kesti çocuğun saçını.
Çocuğu katıla katıla ağlattı adam.
İlk seferde makine vurdurtma dedim adam aceleye getirdi bebenin saçını