Yineben daha dün akşam saç kesme operasyonuna giriştik. Benim bebeğiminki de aynı bu şekildeydi toparlansın vs istedik. Hastalık vs olduğu içinde berbere götürmek istemedim babası makineyle yapmaya çalışacaktı ki makineyi vurur vurmaz kıyametler koptu ağlama krizlerne girdi derken yarım yamalak olacağına hızlı şekilde olsun diye en kısasından yanlara arkaya girdik tepelerni bıraktık makasla kısalttık. Alman asker gibi dolanıyor ortalıkta 😂😂 sonradan çok pişman oldum ama iş işten geçti. İşin ehline götürün kesinlikle.