Semaaa39 Bebek ve çocuklara özel yerler var. Travma oluşmaması için bende oraya gideceğim :) sıfır vurdurmam asla. Benimde oğlumun arkalsrı kıvırcık sarışın :)
Yineben Semaaa39 tup turuncu saçları burda koyu çıktı rengi 😀 oraları Bılmıyorum varmı acaba burda bakayım.
Sarahh Yineben ya bu saçlar sıfıra vurulurmuu? Benim çocuklarımın saçlarıda altın sarısı kestirmeye kıyamıyorum
Yineben Sarahh baya turuncu normalde ama koyu çıkmış. Biraz kestiememiz lazım ama kulaklarına giriyor rahatsız oluyor
tineanigra Yineben kısalttırın sadece benim oğlan da baya dalgalı kıvırcığa yakın kulak taraflarından kısalttırıp üstleri de düzelttirdik gayet güzel oldu
Yineben alparslan1_ benfr makına alacağım ama ilk kesim berber olsun istiyorum. Çocuk yolunmuş tavuk olmasın 😂😂😂
alparslan1_ Yineben kesmek çok zor bence de berber mantıklı. Ama bizde makine vardı denedik ama çok çok uzun sürdü
_Goktugunannesi__ Deletedmom_98 dinimizce Sünnet olduğunu biliyorum birde kesilen saçın ağırlığı kadar sadaka veriliyor çevremden de çok duymuştum önceden anne saçını kesin diye
Deletedmom_98 Yineben Bence saçları henüz onu rahatsız edecek kadar uzun değil. Ben 2 yaşına girmek üzereyken kestirdim. O da artık ıslakken beline geliyordu o sebeple
Yineben Deletedmom_98 kulaklarına giriyor saçını çekiyor bu yuzden . Birde karışık çok düzelmesi için.
deleted20517 Yineben 1 numaraya vurmak yerine makasla duzelttirebilirsiniz saçları çok güzel bu arada maşallah🥰
deleted20517 Yineben valla kuzum ben o hataya düşüp kızımın saçlarını sıfıra vurdum saçlar bı uzadı kızım şuan bonus geziyor ortalarda😂😂hiç riske atma bence🤭