cnntylmz Alfa_Mom benimkiler bugun cok sukur ictiler mamalarini umari gecmistir Rabbim yardimciniz olsun
Alfa_Mom cnntylmz darısı inşallah bizede olsun her hangi bi şey mi yaptınız içmeleri için yoksa kendiliğinden mi içti
cnntylmz Alyahira valla kendiligiden basladilar 60 ccyi zor iciyolardi 60 yaptim araniyolardi birdaha yaptim ikiside icti cok sukur
Aselincimom Alyahira valla salmıştım illaha acıkınca yiyecek dedim üstüne gitmedim 5 saat baktı ben bişey yapmıyorum bastı yaygarayı içti ondan sonra eski haline döndü 3 saatte 1 yemeğe başladı beni 20 liraya hokkabaz etti kaç gündür yav önünde dans bile ettim dikkati dağılsın yesin diye yapmadığım şey kalmadı artık oyun olarak görüp gülüyordu 😁🤣🤣
Aselincimom Alyahira inşallah diyicem de zannetmiyorum kızım her atağa ayak uyduruyor akımdan geri kalmıyor 🤣🤣🤣
obusu Alfa_Mom bu ben olabilirim.tamamen benim yaşadıklarımı anlatmışsınız.Ev mama ve biberon çöplüğüne döndü ama değişen bişi yok.Elimde bi kaşık bi şırınga peşinde dönüp duruyorum psikolojim de çöktü hiçbir şeye odaklanamıyorum bu haldeyken
Alfa_Mom obusu gerçekten öyle o yemedikçe hayat enerjim bitiyor sanki artık oturup ağlıyorum elden bi şey gelmiyor kızsan anlamaz konuşsan anlamaz çaresizce bekliyorsun bu dönemin geçmesini
obusu Alyahira bir şeye tepki veriyorlar bence ama neye,,yani sevmediği istemediği bir şey,,bir durum var ama onu bulamıyorum malesef