Gerçekten çok acıktığında veya susadığında sadece 30cc içiyor biberonla daha fazlası asla,,hatta bazen daha bile az😔dün boğazına şırınga ile sıkmıştım bugün genişinden hırıltı geliyor kendimi suçluyorum benim yüzümden diye😔ve gece saat 1 de 50 cc verebildim şuan saat 8 sadece 30cc kadar daha aldı o kadar ne yapacağım ya çok üzülüyorum