cnntylmz 2 ay 28 günlüğüz yaklaşık 15 gündür bu sorunu yaşıyorum mama ve meme olarak ilerliyorduk doğduğu günden bu yana löpür löpür çekiyordu mamayı 150 cc yapıyordum yalayıp yutuyordu ta ki şu 15 gün önceye kadar mamayı verdiğim an çocuk krizlere giriyor Sma,Bebelac,Aptamıl,babylove,Hıpp aklınıza gelebilicek tüm mamaları denedim yetmedi evi farklı farklı biberonlarla doldurdum ama yok asla içmiyo kafayı yemek üzereyim bazen o kadar sinirleniyorum ki bağırıyorum ama bilinçsiz bi şekilde ardından çok üzülüyorum ben yetemiyormuyum ona die Allah dan tek istediğim şu süreci hemen atlatmak :(