cnntylmz Kizlar selam🤚 3 bucuk aylik ikiz kızlarim var düzeltilmiş haftasina gore 9 haftaliklar yaklasik 2haftadir mama iciremiyorum normalde 150bazen 180 cc icerlerdi simdi 60 ccyi zor iciyolar doktor bi problem yok diyo napicam cok yoruldum gercekten
obusu cnntylmz ikisinde de aynı anda mı başladı bu sorun?eğer öyleyse dönemseldir diye düşündüm sizinkini
floorjustice cnntylmz yaklaşık 2 aydır çekiyorum 1.5 ay deli gibi biberonla bayıla bayıla içiyordu şimdi artık sadece gece yatmadan 90 cc veriyorum siringayla
Nurdemirrr cnntylmz mama değiştirdiniz mi benimde ikiz kızlarım 4 ay 22 günlük 3 ay civarı bizde yaşadık mama istemiyordu emiyordu sadece ama sütüm azdı doktor emerek dewam etsin dedi ama doymadı çok ağladı bende bebelac aldım onuda kabul etmedi sma aldım ikiside içmedi en son aptamili kabul ettiler tam düzene soktuk derken 1 aydrda meme reddiyle uğraşıyoruz
obusu 4,5 aylık oğlum var nerdeyse 2aydır aynı şeyle mücadele ediyorum..uykusunda içiyordu ben de kabullenmiştim ama son 10gündğr onu bile içmiyor artık,,sürekli bir çözüm arayışındayım psikolojim bozuldu
Alyahira obusu 5 aylığız 2 aydır aynı sorunla cebelleşiyorum ben gündüz kaşıkla veriyorum gecede uyandığında kaşıkla veriyorum öyle olunca uykusu bölünüyor uyumuyor falan çok zor
cnntylmz obusu bende ikisinide uykusunda verneye calisiyorum iciyolar ama uyaniyolar o yuzden sasirdim artik
Sokoley cnntylmz 1 ay falan sürdü bizim. 2 aylıkken 120 içiyodu 3 bucuk ay olunca biberon reddi yaptı içmedi günde toplam 60 falan anca içiyodu. Düzeldi şimdi 150 içiyo
Lillas 3 ay 17 günlüğüz düzeltilmiş yaşla 2 ay 17 günlük ama şiddetli red var, meme zaten almıyor ama mamayıda reddediyor son 3 gündür
Alyahira tazeanne5 çok zor ben kalıcı olmasından korkuyorum artık ne bilim 1 ay 2 ay red çok yıpratıcı