bis_8 ayy güldürdün beni 😅 burada ben de mama kullanıyorum doğduğundan beri aslında mama kullanıyor desem yeridir hastane kalma süreci oldu 20 gün bende de yeterli süt çıkmıyordu her neyse çok mama denedim ama bize en iyi gelen evolvia oldu çok şiddetli gazi vardı kesti kakasi düzeldi istersen bi dene sma comfort güzel kilo aldırıyor ama bizde aşırı gaz yaptı aptamil aşırı kusturdu su gibi kusardi. Bir de golden goat var keçi sütlü o da iyidi ama en memnun kaldığım evolvia