bis_8 Merhaba biz ilk gğnden itibaren Golden Goat kullandık eczacı çevremiz çok Doktor değil de eczacılar içeriklerinde glikoz olmayan tek mama dedi. Gerçekten diğer mamalar puf gibi şişiriyor bebeği Golden Goat şişiirmiyor ama bu mamada kabızlık yapıyor . Emilimi sanırım daha zor geliyor bebeklere Biz içine zeytinyağı ekleyerek aylarca bu mamayı kullandık kilo alımı da çok güzeldi yalnız bebeğimiz kolik olduğu için Aptamil comformil diye bir mamaya geçtik bir aydır Bebeğim şişmeye başladı bir ayda zaten ama ne yapalım bunay da kullanıp kescez. Golden Goat pahalı ama değer bence. Comformil de pahalı piyasada zor bulunyyor ya çok alıkoyor ya üretimi az anlamadım.