Merhaba hanımlar, daha öncede burada mama için post açmıştım. Neyse bebem 100 günlük bazı sağlık sorunları yüzünden bebeğim beni emmedi ve mama ile besleniyor aptamil kullandık hastanede iken çok kötü kabız oldu, hipp organik kullandık kilo acısından gram faydası olmadı, sma optıpro kullandım kilo alımı çok az ve ishal yaptı bebemi kaka tahlili yaptık kakada da bol miktarda yağ cıktı bu gün ve doktor mamanı değiştir dedi😢 doktora soruyorum her mama aynıdır diyor 🤦🏻♀️ neyse az evvel eczacı tavsiyesi ile aptamil prosyneo aldım inşallah işe yarar. Sizlerde böyle bir durum oldumu ve neler kullandınız memnun kaldığınız mamalar var mı?