bis_8 Prensesin_Annesi_ bu güne kadar kaç doktora sorduysam mama tavsiyesi hepsi aynı şeyi “tüm mamalar aynıdır” dedi 🤦🏻♀️
mehsima bis_8 aynı kızımla olan durumumuz gibi. Aptamil comformil, Hipp combiotic , Sma opti pro vs kullandık. Ya aşırı gaz yaptı ya da kabız . Ben çareyi Evolvia da buldum. Kızım şu an 6 aylık.
Prensesin_Annesi_ banuecrinokan Canım doğumdan sonraki paranı doğum sonrası raporun bitince yatırıyor sgk
Aynenkanka bis_8 mide bağırsak sorunlarına prosyneo iyiymiş. Biz de alerjik mama kullanıyorduk alerjisi bitince değiştirip golden goat keçi sütü maması aldım en çok o içime sinmişti içerik açısından ama sanırım yaramadı kabız oldu. Hipp combiotic aldım iyi gibi şu an