Deletedmom_112 sumeyyeuzuun_ evet emziriyorum ama en başından beri günde 2 kere falan mama da veriyorum. Artık ek gıdaya geçtiğimiz için emzirme aralıkları biraz açıldı.
Bett1 sumeyyeuzuun_ kırk sonrası da öyle ara kanama olmaz kanama varsa reglidir aralarda oluşan kanamalar oluyorsa yani ayda 1 den fazla kanama aralıklarla doktora gitmek gerekiyor. İlk zamanlarda da öyle regli hazırlığı olmaz 40 sonrası
sumeyyeuzuun_ gokceege peki gününüzde oynamalar oldu mu? Mesela regl haftanız normalden az ya da fazla sürdü mü?
Kuzularinanasi sumeyyeuzuun_ benim hemen duzene girdi.40 ciktiktan sonra normal zamaninda her ay adetimi oluyorum.emziriyorum.
zumrasmom_ sumeyyeuzuun_ 37.gün regl oldum. Bir sonra ki ay da düzenli oldu. 1 hafta sonra 3.kez olacam umarım düzenli olarak devam eder
sumeyyeuzuun_ Kaymakliiball hemen hemen aynıyız☺️ bende kırktan sonra ilk iki ay oldum azda olsa ama bu ay olmadım aynı zamanda doğum kontrol hapı da alıyorum etkiliyor olabilir mi acaba🌝
Kaymakliiball sumeyyeuzuun_ hiç kullanmadım 7 seneden sonra oldu bebeğim hiç korunmadımm ama etkisi varmı yokmu bilmiyorum hormonları bozdugunu duymuştumm ne kadar doğru ne kadar yanlış bilmiyorum 🤔 ayrıca ben 40 güne yakın oldum ondan sonra hiç olmadı :)
sumeyyeuzuun_ Kaymakliiball doktor kontrolünde kullanıyorum bende sadece progesteron içerenini kullanıyorum emzirdiğim için🌝