Bebegim3535 sumeyyeuzuun_ bu tamamen hormonel. Doktorum emzirirsen 1 seneye kadar normal olmaman dedi. İlk bebeğimde de emziriyordum kırkım çıktıktan sonra regli oldum. Şuan 2.5 aylık oğlum emziriyorum ama henüz olmadım.
sumeyyeuzuun_ Bebegim3535 aynen, ya bende kırkım çıktıktan sonra oldum ilk iki ay az miktarda olsa gelmişti bu ay olmadım. Ama aynı zamanda da doğum kontrol hapı da kullanıyorum. Sıkta emziriyorum ikisi birleşince böyle adet görmemeler normal anladığım kadarıyla🌝